CONCA VERDE
Întotdeauna când te promovezi online trebuie să iei în calcul cui te adresezi. Pentru a scrie un text de promovare bun trebuie să știi care este publicul tău țintă.
Asta pentru că cele mai bune texte de reclamă sunt cele care vorbesc pe limba clienților tăi. Trebuie să discuți direct și prietenos cu audiența ta, pentru a-ți face vizitatorii să cumpere.
Hint: Există o regulă foarte simplă atunci când realizezi textele de descriere a unui produs sau textele unei reclame: Regula 80 / 20. 80% din text trebuie să fie despre ei (despre clienții tăi) și doar 20% despre tine.
Așadar, uită de reclamele și textele care încep cu “Noi suntem…, noi facem…, noi oferim…” și concentrează-te mai bine pe texte pentru vizitatorii tăi în care să le arăți ce primesc ei în urma ofertei tale, ce au de câștigat.
mezei_maria@yahoo.com
+40 799 597 083
+40 759 562 603